Όροι Χρήσης

1.ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
H ιστοσελίδα www.qualityhome.gr είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης «Αλεξίου Ι. Παναγιώτης» με ΑΦΜ 050171743, ΔΟY: , με δραστηριότητα το εμπόριο επίπλων. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στην στροφή Ανατολικού στη Σίνδο Θεσσαλονίκης με Τ.Κ. 57400 . Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι 2310574552.

Οι τιμές ισχύουν για συγκεκριμένη περίοδο. Είναι πιθανό ορισμένα προϊόντα να εξαντληθούν.Τα εμπορεύματα παραδίδονται στους προκαθορισμένους χώρους ασυναρμολόγητα εκτός εαν υπάρχει διαφορετική εντολή του πελάτη. Η διακόσμηση και τα στρώματα δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή των επίπλων

Η χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της qualityhome.gr από τον επισκέπτη/χρήστη προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη συμφωνία του με τους παρακάτω όρους χρήσης. Συνεπώς, ο χρήστης οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η qualityhome.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τούς όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο χρήστης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των όρων χρήσης για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης της qualityhome.gr ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη, εκ μέρους του χρήστη, αποδοχή των όρων αυτών. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.

2. ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑ
Όλος ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας, το κείμενο, τα γραφικά, η επιλογή και οι ρυθμίσεις αυτής, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της “qualityhome.gr” και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Επιφυλασσομένων όλων των δικαιωμάτων, κάθε κείμενο ή εικόνα που φέρει τα σύμβολα qualityhome.gr είναι σήματα ή καταχωρημένα σήματα και χρησιμοποιούνται στο παρόν κατόπιν αδείας των αντίστοιχων ιδιοκτητών τους.


3. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος (qualityhome.gr) και να πραγματοποιηθούν παραγγελίες προϊόντων της εταιρείας, θα ζητηθεί η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών στοιχείων του πελάτη. Κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας, θα ζητηθεί το ονοματεπώνυμο, η διεύθυνση αποστολής των προϊόντων, η διεύθυνση χρέωσης της παραγγελίας (σε περίπτωση που είναι διαφορετική από την διεύθυνση αποστολής), τα στοιχεία τιμολόγησης (σε περίπτωση που έχει επιλεγεί πληρωμή με τιμολόγιο), ο αριθμός ενός τηλεφώνου επικοινωνίας, η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) και σε περιπτώσεις που η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω πιστωτικής κάρτας, ο αριθμός, η ημερομηνία λήξεως της κάρτας και ο τριψήφιος κωδικός ασφαλείας. 

Γνωστοποιούνται τα στοιχεία μου σε τρίτους;
Τα δεδομένα αυτά επεξεργάζεται η εταιρεία σε συμφωνία με το άρθρο 7Α παρ. 1 (β) Ν. 2472/1997, με σκοπό την υλοποίηση της παραγγελίας που δόθηκε από τον πελάτη και με κανέναν τρόπο δεν θα αποκαλυφθούν, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους, εκτός αν κινηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου (Ν. 2225/1994) ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την εφαρμογή της Οδηγίας 24/2006.
Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής αλλά καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον παρεχόμενο από την εκάστοτε συνεργαζόμενη τράπεζα που εκκαθαρίζει συναλλαγές πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.

Για ποιο λόγο δίνετε τα προσωπικά σας στοιχεία;
Το qualityhome.gr κάνει χρήση των πληροφοριών που δίνετε κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής αποστολής της φόρμας, προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με: (1) την παράδοση της παραγγελίας στο χώρο σας, (2) για ταυτοποίηση του πελάτη εάν αυτό κριθεί αναγκαίο, (3) για νέα προϊόντα που προσφέρονται από το qualityhome.gr (4) ειδικές προσφορές και νέα της εταιρείας. Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε να μην λαμβάνετε τέτοιου είδους επικοινωνίες στέλνοντας το αίτημα σας μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση qualityhome@outlook.com.gr

Η εκ μέρους σας καταχώριση των προσωπικών σας δεδομένων, σημαίνει ότι συναινείτε τα δεδομένα αυτά να χρησιμοποιούνται από την qualityhome.gr για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω. Η qualityhome.gr παρέχει στους πελάτες της το επίπεδο ασφαλείας που αναφέρεται στο παρόν. Σε καμία άλλη περίπτωση η qualityhome.gr και το ηλεκτρονικό της κατάστημα (qualityhome.gr) δεν μπορεί να μοιραστεί με τρίτους τα προσωπικά σας στοιχεία χωρίς πρότερη δική σας συναίνεση, εκτός και αν αυτό απαιτηθεί μέσω της νόμιμης οδού.

Cookies
Τι είναι τα cookies (Cookie);
Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου τα οποία αποθηκεύονται στον φυλλομετρητή κατά την πλοήγησή στο διαδίκτυο. Βασική τους λειτουργία είναι η γνωστοποίηση δεδομένων του φυλλομετρητή (“browser”). Ανάλογα με την διάρκειά τους τα cookies είναι είτε «προσωρινά» (session cookies) ή «έμμονα» (persistent cookies).Τα «προσωρινά» είναι cookies που απαλείφονται αυτομάτως όταν κλείνετε τον φυλλομετρητή σας. Τα «έμμονα» παραμένουν αποθηκευμένα στον τερματικό εξοπλισμό μέχρι τη συμπλήρωση του προκαθορισμένου χρόνου ισχύος τους.

Η επιχείρηση μας κάνει χρήση ορισμένων cookies με κύριο σκοπό να καταστήσουμε τον ιστότοπο μας πιο λειτουργικό και προσφιλές προς τους χρήστες. 

Τι Είδη Cookies Χρησιμοποιούμε;
Η Επιχείρησή μας χρησιμοποιεί «προσωρινά cookies» για τους παρακάτω σκοπούς: 

  • Για την αυτόματη αναγνώρισή σας ως εγγεγραμμένου χρήστη μετά την σύνδεσή σας (login) ή για την περιήγηση σε ασφαλείς υποσέλιδες.
  • Για την αυτόματη αναγνώρισή σας κατά την εκτέλεση αγορών και τα οποία είναι απαραίτητα για την λειτουργία της συνήθους εφαρμογής του «ηλεκτρονικού καλαθιού»
  • Περαιτέρω, χρησιμοποιούμε «έμμονα cookies» για τους εξής σκοπούς:
  • Για την βελτίωση των επιδόσεων της ιστοσελίδας μας.
  • Για την εξατομίκευση της διεπαφής σας και την προσωποποίηση της λειτουργίας της ιστοσελίδας μας.
  • Για την παροχή διαδικτυακού περιεχομένου αντίστοιχου με τις επιλογές και τα ενδιαφέροντά σας
  • Για τη λειτουργία “Να με θυμάσαι”


Τι Είδους Δεδομένα συλλέγονται μέσω της χρήσης Cookies;
Όλα τα δεδομένα, που συλλέγουμε από την χρήση cookies μέσω του qualityhome.gr, τυγχάνουν επεξεργασίας και αποθηκεύονται αποκλειστικά με τη μορφή ανώνυμων στατιστικών δεδομένων και δε φέρουν οποιαδήποτε άμεση σύνδεση με το πρόσωπό σας. Επίσης, η επιχείρησή μας δεν προβαίνει σε ουδεμία πράξη πώλησης ή εμπορίας δεδομένων, που συλλέγονται με τον τρόπο αυτόν.
Μέσω των cookies μας συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τα εξής είδη δεδομένων:

  • Δεδομένα ταυτοποίησης τερματικού εξοπλισμού και διεύθυνσης ιντερνετικού πρωτοκόλλου του χρήστη.
  • Δεδομένα πλοήγησης εντός της ιστοσελίδας.
  • Πληροφορίες προτίμησης προϊόντων/υπηρεσιών.

Πως Μπορείτε να Απενεργοποιήσετε τη Χρήση Cookies;
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε τη χρήση cookies από τις ρυθμίσεις του φυλλομετρητή σας, αναλόγως του φυλλομετρητή σας επισκεφθείτε τις ακόλουθες ιστοσελίδες, για να λάβετε γνώση για τις απαραίτητες σχετικές ενέργειες

Internet Explorer http://support.microsoft.com/kb/278835
Firefox http://support.mozilla.org/en-US/kb/delete-cookies-remove-info-websites-stored
Chrome http://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=en
Opera http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/
Safari http://support.apple.com/kb/PH5042
Safari for iPad and iPhone http://support.apple.com/kb/HT1677

4. ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ – ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ – ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
H qualityhome.gr δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ότι αφορά την ταυτότητα της qualityhome.gr όσο και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε τα αντιληφθεί.

Η qualityhome.gr στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, υποχρέωση να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη. Σε καμία περίπτωση η qualityhome.gr δεν ευθύνεται αστικά ή ποινικά για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Σε περίπτωση που καταβληθεί από τον πελάτη ποσό κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας από την πλευρά του, αλλά η εταιρεία αδυνατεί να προχωρήσει στην πώληση λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας στο επιλεγμένο είδος, τότε η εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει άμεσα τον πελάτη και να επιστρέψει το καταβληθέν ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει αυτός, σε οποιοδήποτε τραπεζικό ίδρυμα εντός Ελλάδος που είναι δικαιούχος ο καταθέτης.


5. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Κάθε παραγγελία μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος qualityhome.gr αποτελούν σύναψη σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, η οποία διέπεται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως ισχύει), καθώς και της προσαρμογής της Ελληνικής νομοθεσίας προς την Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Οκτωβρίου 2011, σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών, την τροποποίηση της οδηγίας 93/13/ΕΟΚ του Συμβουλίου και της οδηγίας 1999/44/ ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.

Ο χρήστης έχει δικαίωμα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα (συμπλήρωση του 18ου έτους ηλικίας και μη τέλεση σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Παραγγελίες μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από νομίμους εκπροσώπους νομικών προσώπων.


6. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Για την πραγματοποίηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα qualityhome.gr απαιτούνται αφενός η συμπλήρωση της ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης και αφετέρου η εκ μέρους του πελάτη ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, ιδίως τη συλλογή και χρήση προσωπικών δεδομένων, όπως ανωτέρω αναλυτικά αναφέρεται.


Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος qualityhome.gr και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει η ένδειξη «Προσθήκη στο Καλάθι». Επιλέξτα τα προϊόντα που επιθυμείτε και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο «Kαλάθι αγορών» στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης σας.

Διαδικασία Παραγγελίας
Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 3 βήματα.
Στο 1ο βήμα επιλέγετε τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας.

Στο 2ο βήμα επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας.

Στο 3ο βήμα επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας.

Κατά περίπτωση σας δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε να πληρώσετε με

1) Αντικαταβολή Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης θα επιβαρύνεται με την αναγραφόμενη στη διαδικασία παραγγελίας χρέωση μεταφορικών (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ).

2) Πιστωτική κάρτα. Χρέωση της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας. Η χρέωση της κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Το ηλεκτρονικό κατάστημα qualityhome.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Με την επιλογή του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής θα μεταφερθείτε σε ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών, όπου και θα σας ζητηθούν όλα τα στοιχεία της κάρτας σας. Είναι σημαντικό να αναφέρετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε περίπτωση που η πιστωτική σας κάρτα δεν εγκριθεί από τη τράπεζα σας, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει τη παραγγελία σας.

3) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (με την επιλογή θα σας εμφανιστούν οι διαθέσιμοι λογαριασμοί) Η παραγγελία σας θα είναι σε κατάσταση αναμονής μέχρι την επιβεβαίωση της τράπεζας ότι το ποσό έχει κατατεθεί. Συνήθως ο χρόνος αναμονής για τη λήψη επιβεβαίωσης είναι μέχρι 2 εργάσιμες. Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας, παρακαλούμε να μας στείλετε ένα αντίγραφο του καταθετηρίου μαζί με τον αριθμό παραγγελίας και το ονοματεπώνυμό σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση qualityhome@outlook.com.gr. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας στείλετε την ημερομηνία, τη τράπεζα, και την αιτιολογία κατάθεσης, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας, το ονοματεπώνυμό σας και ένα τηλέφωνο στην ανωτέρω ηλεκτρονική διεύθυνση. Σε περίπτωση μη κατάθεσης εντός 2 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί.


Σε περίπτωση που προκύψει κάποια εκκρεμότητα στην παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει.

Σε περίπτωση που δε λάβετε σχετικό e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου, αποτελεί υποχρέωσή σας να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση, καθώς πιθανόν υπάρχει πρόβλημα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει. Η qualityhome.gr δε φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που έχετε καταχωρήσει λανθασμένα τα στοιχεία επικοινωνίας σας με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η επικοινωνία μαζί σας.

 

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ / ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για τη ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, τη τιμή, τη ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, της διάρκειας ισχύος.
Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει ηλεκτρονικά αντίγραφο της παραγγελίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει κατά τη καταχώρηση της παραγγελίας του, το οποίο περιλαμβάνει τη λεπτομερή περιγραφή των εμπορευμάτων της παραγγελίας και έναν μοναδικό κωδικό, με τον οποίο θα μπορεί να παρακολουθήσει τη πρόοδο και εξέλιξη της παραγγελίας του (εάν είναι μέλος).

Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):
Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
«Η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί».


ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Οι παραδόσεις των προϊόντων γίνονται μόνο εντός των φυσικών ορίων της Ελλάδος μέσω της συνεργαζόμενης μεταφορικής εταιρείας (και των συνεργατών της) ή της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με τον ταχυδρομικό κώδικα (Τ.Κ.) της περιοχής της αποστολής και του προϊόντος που αγοράσθηκε


9. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ /ΑΛΛΑΓΕΣ / ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ
Πολιτική επιστροφών
Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείας

Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους της εταιρείας. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την qualityhome.gr εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της qualityhome.gr με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που ο πελάτης πριν από την εκ μέρους του δήλωση ακύρωσης έχει καταβάλει την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας του και η εταιρεία την έχει ήδη εισπράξει, τότε η εταιρεία οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να επιστρέψει στον πελάτη την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που αυτός επέσπευσε την καταβολή της (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ), αφαιρουμένων των επιπλέον εξόδων (όπως έξοδα μεταφοράς, αντικαταβολής κλπ). Άλλως σε περίπτωση που έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους του πελάτη αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την qualityhome.gr (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα), τότε η qualityhome.gr υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος του πελάτη ποσού. Στην περίπτωση αυτή η qualityhome.gr θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η qualityhome.gr δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.

Σε κάθε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής, παραλαβής και αντικαταβολής, καθώς και με τυχόν τραπεζικά έξοδα.

Διευκρινίζεται ότι από την στιγμή που ο πελάτης έχει παραλάβει το προϊόν και επιθυμεί την υπαναχώρηση από την σύμβαση, θα πρέπει αυτό να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι σε άριστη κατάσταση και το προϊόν και η συσκευασία αυτού.

Η πολιτική των επιστροφών και οι ακόλουθοι όροι ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από τα καταστήματα του Qualityhome καθώς και μέσω του διαδικτύου στον ιστότοπο www.qualityhome.gr .
Ακύρωση ηλεκτρονικής παραγγελίας
Ο υποψήφιος πελάτης έχει τη δυνατότητα εντός 24 ωρών να ακυρώσει την ηλεκτρονική του παραγγελία.
Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων
Σε περίπτωση που ο πελάτης αποφασίσει να επιστρέψει τα εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί να έχει μαζί του:
1. Την απόδειξη είσπραξης
2. Το έντυπο της παραγγελίας
3. Το e-mail επιβεβαίωσης για ηλεκτρονικές παραγγελίες
4. Το απόκομμα/απόδειξη πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχει πληρώσει με αυτή).
Η επιστροφή των εμπορευμάτων γίνεται από το ίδιο το άτομο στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας και πάντα κατόπιν συνεννόησης με το αρμόδιο τμήμα, αιτιολογώντας το λόγο της επιστροφής. Το αίτημα τίθεται πάντα σε ισχύ από την ημερομηνία που ο πελάτης αιτηθεί την επιστροφή των εμπορευμάτων.
Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία, ειδάλλως η επιστροφή δεν θα μπορέσει να γίνει δεκτή. Το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει τον ίδιο τον πελάτη εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγο κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που η συσκευασία του προϊόντος ανοιχθεί ο πελάτης θα πρέπει να φροντίσει την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε αυτόν μέχρι τη στιγμή που θα τα παραδώσει στις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας που βρίσκονται στην περιοχή της Σίνδου 

Η επιστροφή των χρημάτων σε προϊόντα που παραδίδονται με δωρεάν μεταφορικά αντιστοιχεί στο ποσό της αγοράς μείον το ποσό της αξίας των μεταφορικών από την έδρα μας έως την έδρα του πελάτη 
Το χρονικό διάστημα επιστροφής των προϊόντων έχει οριστεί σε 15 ημέρες από τη στιγμή ολοκλήρωσης της παραλαβής. Σε περίπτωση που το χρονικό διάστημα των 15 ημερών παρέλθει η Qualityhome δεν είναι υποχρεωμένη να δεχτεί την οποιαδήποτε επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος.

Ο πελάτης οφείλει πριν υπογράψει την παραλαβή των εμπορευμάτων να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες για τυχόν φθορές. Σε περίπτωση ύπαρξης εξωτερικών φθορών στη συσκευασία ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στο διανομέα, ή να παραλάβει υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου και να φωτογραφίσει τη συσκευασία παρουσία του διανομέα (να εμφανίζονται στη φωτογραφία στοιχεία του διανομέα π.χ. ο ίδιος ή το φορτηγό διανομής). Εάν διαπιστωθεί ότι τελικώς οι φθορές της συσκευασίας έχουν ως αποτέλεσμα και ζημιές του προϊόντος ο πελάτης πρέπει να φωτογραφίσει τα σημεία που υπάρχουν οι φθορές εξωτερικά και εσωτερικά, αλλά και να κρατήσει την συσκευασία ώστε αυτή να ελεγχθεί από τον πραγματογνώμονα της εταιρίας μας. Χωρίς την ύπαρξη της συσκευασίας δεν θα μπορεί να γίνει αντικατάσταση ή επιδιόρθωση του προϊόντος .Οι φωτογραφίες θα πρέπει να σταλούν στο mail της εταιρίας μας εντός 24 ωρών από την παραλαβή των εμπορευμάτων. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής διαπιστώσει ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών στο χώρο του, οφείλει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας να μη προχωρήσει στη συναρμολόγησή του εάν φέρει εσωτερικά χτυπήματα ή ελλατώματα ώστε να είναι εφικτή και να καθοριστεί η διαδικασία δρομολόγησης του προβληματικού ανταλλακτικού και να μην πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος.
Η εταιρεία δεν αναγνωρίζει το δικαίωμα επιστροφής σε εμπορεύματα που έχουν κατασκευαστεί για ειδικές παραγγελίες πελατών καθώς και για προϊόντα που αναφέρονται ως ¨τελευταία κομμάτια».
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.
Προσοχή :
Τα προϊόντα διαθέτουν συγκεκριμένες προδιαγραφές από τις εταιρείες κατασκευής. Ο πελάτης οφείλει να ενημερώνετε (απο τις οδηγίες που βρίσκονται στις συσκευασίες),πριν προβεί στην συναρμολόγηση ή τοποθέτηση ενός επίπλου στον τοίχο. Η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν λάθος συναρμολογήσεις ή μη σωστή τοποθέτηση στον τοίχο.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος λόγω δικής μας υπαιτιότητας ή μη αποδοχής του από τον πελάτη επιστρέφεται μόνο η αξία του προϊόντος και όχι η αξία της συναρμολόγησης ή της μεταφοράς.

Τοποθέτηση επίπλων:

Ο πελάτης υποχρεούται να υποδείξει στους τεχνικούς μας το σημείο που θέλει να τοποθετήσει το έπιπλο και τυχόν προβλήματα που παρουσιάζουν κατά την τοποθέτηση, όπως φθορές λόγω κατασκευαστικών ελαττωμάτων στους τοίχους, τρυπήματα σε καλώδια ρεύματος, σε σωλήνες ύδρευσης κτλ, αποκλειστικά υπεύθυνος είναι ο πελάτης.

Για προβλήματα που παρουσιάζονται κατά την τοποθέτηση επίπλων, όπως καναπέδων, κρεβατιών, σύνθετων κτλ και σχετίζονται με το δάπεδο (πχ πρόβλημα με πλακάκια πατώματος που δεν είναι σωστά τοποθετημένα κτλ), και αφού έχει πραγματοποιηθεί πρώτα έλεγχος και επιβεβαίωση από τους τεχνικούς μας, η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν υποχρεούται να προβεί σε καμία αντικατάσταση ή επιδιόρθωση ή επιστροφή χρημάτων κανενός προϊόντος.


Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς. Συμφωνείτε να δώσετε στο συνεργάτη όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε, συμπεριλαμβανομένων όλων των μερών και των εξαρτημάτων που τα απαρτίζουν. Κατά την παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων από το μεταφορέα θα υπογράψετε ένα έντυπο παραλαβής για να πιστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η παράδοση στο μεταφορέα. Το έντυπο παραλαβής θα σας δοθεί από το συνεργαζόμενο μεταφορέα/courier. Αν δεν δύναστε να είστε ο ίδιος παρών κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων από το χώρο, μπορείτε να ορίσετε ένα εκπρόσωπο, ο οποίος θα πρέπει να είναι ενήλικος και ικανός να επιβλέψει την παραλαβή των προϊόντων.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης

β) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων

γ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.


10. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς, η οποία συνδέεται απευθείας με την αρμόδια ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» (//www.synigoroskatanaloti.gr).

H qualityhome.gr μας αναγνωρίζει στα πλαίσια της καλής πίστης το συμβουλευτικό χαρακτήρα των αποφάσεων της Αρχής που θα επιληφθεί, δεν δεσμεύεται όμως για την εκτελεστότητα των αποφάσεων αυτών. Σε κάθε περίπτωση μη συμβιβαστικής επίλυσης της διαφοράς, αρμόδια είναι τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης

SHOPPING BAG 0